Siyonist İsrail’den ABD’ye Teşekkür

Siyonist İsrail rejimi başbakanı, Amerikan yönetimine, İsrail’in atom gücüne vermiş olduğu destekten dolayı teşekkür etti.

Siyonist Haarets gazetesi, İsrail başbakanı Benyamin Netanyahu dün ABD dışişleri bakanı John Kerry ile yaptığı bir telefon görüşmesinde, Amerika’dan ve Kerry’in kendisinden NPT oturumunda İsrail’e olan desteğinden dolayı teşekkürlerini bildirdi.

BM Teşkilatı merkezinde düzenlenen NPT konvansiyonunu gözden geçirme konferansında Amerika, BM Genel sekreterinin nükleer silahlardan arınmış bir Ortadoğu oluşturulması amacıyla uluslar arası bir konferans düzenlemesini ön gören planı veto etmişti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.